safahat-dakheli

تفاهم نامه شهرداری چرمهین و باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان

 تفاهم‌نامه همکاری باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان و شهرداری چرمهین توسط محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان و ثابت راسخ شهردار چرمهین با حضور حجت الاسلام واهبی زاده امام جمعه چرمهین، شورای اسلامی شهر، آموزش و پرورش و مدیران و کارشناسان باشگاه سپاهان امضاء شد.

محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان در این نشست اظهار کرد: این تفاهم‌نامه که پس از بازدیدهای دوجانبه و بررسی های کارشناسی به صورت پایلوت در کشور در راستای ایجاد فضای همکاری‌های مشترک در زمینه‌های برگزاری جشنواره ورزشی، استعدادیابی، آموزشی و فرهنگی میان شهرداری چرمهین و باشگاه فولاد مبارکه سپاهان امضاء شد می تواند الگویی مناسب برای سایر شهرهای کشور باشد و مفاد تفاهم نامه مشترک هم راستا با اهداف حرفه‌ای باشگاه سپاهان و شهرداری است.

شهاب ثابت راسخ شهردار چرمهین با اشاره به توان و ظرفیت های موجود شهر چرمهین از جمله منابع انسانی و ورزشکاران حرفه ای گفت: شهرداری چرمهین در کنار نگهداری از فضاهای ورزشی و امکانات موجود نسبت به توسعه فضاهای ورزشی اقدام نموده و احداث زمین چمن مصنوعی در کنار زمین چمن طبیعی و احداث جاده سلامت حدفاصل شهر تا آبشار شاهلولاک و توسعه فصاهای فرهنگی ورزشی از جمله مسیر دوچرخه سواری و پیاده روی و احداث خانه کوهنورد جهت کوهنوردان و صخره نوردان منطقه گردشگری آبشار را مبیَن این موضوع دانست.

ثابت راسخ شهردار چرمهین ضمن تشکر و قدردلنی از مدیرعامل فرهیخته باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان، همکاری و پیگیری امام جمعه محترم در کنار شورای اسلامی شهر و آموزش و پرورش را فرصت مناسبی برای توسعه همه جانبه امور ورزش شهر دانست.

شایان ذکر است محورهای تفاهم نامه بر اجرای طرح‌های آموزشی و تحقیقاتی کاربردی مشترک بر اساس اولویت‌ها و برنامه‌های راهبردی باشگاه سپاهان در قالب طرح پایش و حوزه‌های فرهنگی ورزشی و تاسیس آکادمی فوتبال و برگزاری جشنواره استعدادیابی در زمینه ورزش های فوتبال، والیبال، هندبال، فوتسال و بسکتبال و‌... با همکاری موثر دوجانبه باشگاه فرهنگی ورزشی سپاهان و شهرداری چرمهین تاکید دارد.

تماس با ما

 آدرس : استان اصفهان، شهرستان لنجان، شهر چرمهین، بلوار امام (ره)، میدان شهدا، شهرداری چرمهین

  ایمیل : این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید

  تلفن : 52552444-031 

  تلفن : 52552445-031 

  فاکس : 52552253-031

  فاکس دبیرخانه محرمانه شهرداری : 52554321-031

  کدپستی : 8475133111

آمار بازدید

امروز180
دیروز386
هفته جاری1174
ماه جاری5406
بازدید کل286810

1403-01-10

شعار سال

1402