تیر 3, 1405 20:05
دریافت اپلیکیشن
دریافت اپلیکیشن

پیام تبریک شهردار چرمهین به مناسبت روز جهانی «صلیب سرخ و هفته هلال احمر»

«مَـن لَـم یَـشکُـرِ الـمُنعِـمَ مِـنَ الـمَخـلوقـینَ
لَـم یَـشکُـرِ الـلـهَ عَـزَّ وَ جَـلَّ»
(هر کس از بندگان نیکوکار خداوند سپاسگزاری نکند، شکرگزار خداوند متعال نیز نخواهد بود)

با فرا رسیدن روز جهانی صلیب سرخ و آغاز هفته گرامیداشت هـلال احـمـر، نـام ایـثار، فداکاری، از خودگذشتگی و نوع‌دوستی در ذهن‌ها تداعی می‌گردد؛ ارزش‌هایی والا که با نام جمعیت هلال احمر و تلاش‌های خالصانه زنان و مردان شریف این نهاد مقدس گره خورده است.

اینان فرشتگانی زمینی‌اند که با دستانی توانمند و قلب‌هایی مملو از عشق و همدلی، بی‌هیچ چشم‌داشتی، در راه کمک به همنوعان گام برمی‌دارند و در سخت‌ترین شرایط، امید
را به زندگی انسان‌ها بازمی‌گردانند.

اینجانب ضمن ارج نهادن به خدمات ارزنده خانواده بزرگ هلال احمر، این روز خجسته را به تمامی مدیران، کارکنان، خیرین، داوطلبان و فعالان فهیم و فداکار این مجموعه تبریک عرض نموده و از درگاه حضرت حق، توفیق روزافزون ایشان را در مسیر تحقق اهداف انسان‌ دوستانه و بشر دوستانه مسئلت دارم.

جلال الدین طیاری
شـهـردار چرمهین

بازدیدها: 2

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 2 =